@x-kom przechodzicie samych…

@x-kom przechodzicie samych siebie – 34 dzien reklamacji kiedy przetrzymujecie moj sprzet i nie potraficie wydac nawet najprostszej informacji kiedy bedzie on dostepny mimo ze zgodnie z kodeksem cywilnym jesli zmieniacie moje roszczenie to musicie naprawic towar niezwlocznie i bez ZADNYCH niedogodnosci dla kupujacego.

Oswiadczam wam ze 34 dni na naprawianie jednego zepsutego zawiasu to jest ZAJEBISTA niedogodnosc!

Zalecam rozwage przy kupowaniu towaru ze sklepu X-kom. Zalaczam rozmowe – tak dla waszej informacji jak traktowany jest klient. Nawiasem mowiac w przypadku rekojmi sprzedawca jest sklep w ktorym zostalo zrealizowane zamowienie a nie jakis serwi wiec nie wiem po co mialbym sie nim kontaktowac. Od czego macie obsluge klienta?!

Chcecie moich danych adresowych – przeciez je do cholery MACIE w zgloszeniu reklamacyjnym.
Chyba ze je zgubiliscie? Kogo wy tam zatrudniacie?! Tak sie zachowuje profesjonalna firma?

#xkom #afera #reklamacja #komputery #laptopy #prawokonsumenckie #prawo #niepopularnaopinia #niepolecam #heheszki #pomocy